Liity jäseneksi Luhtajoen ratsastajiin!

seuraamme voit liittyä lähettämällä jäsenhakemuksesi Suomen Ratsastajain liitto ry:n linkin kautta.

Lue oheinen Tervetuloa LuhRaan 2023, siitä saat lisätietoa seuran toiminnasta. Jäsenyysprosessi etenee automaattisesti ja postitse saamasi laskun maksettuasi olet seuramme jäsen.

Lisätietoja jäsensihteeriltämme: Rita Kylli, rita.kylli@gmail.com tai p. 040 822 4150

SRL:n hyväksymillä talleilla jokaisen ratsastajan tulee joko kuulua seuraan tai omistaa Green Card. Seuraan kuulumalla varmistat itsellesi SRL:n jäsenedut:

• Hippos-lehti 7 kertaa vuodessa
  • Saat kattavan Pohjola Vakuutuksen Sporttiturva- urheiluvakuutuksen, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.
  • Kilpailuoikeus; vain seuran jäsenenä voit osallistua ratsastuskilpailuihin ja kouluttautua monipuolisin toimihenkilötehtäviin
  • Oikeus suorittaa SRL:n ratsastus- ja hevostaitomerkkejä
  • Lisäksi SRL:n kumppaneiden tarjoamat edut. Katso tarkemmin SRL:n nettisivuilta https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenedut

Näiden etujen lisäksi sinulla on ensisijainen oikeus osallistua seuramme järjestämiin tapahtumiin. Luhra järjestää mm. nuorisotoimintaa, toimintaa senioreille, koulutusta, kilpailuja ja tapahtumia. Seurassa voit osallistua kilpailuihin kilpailijana, tekijänä ja katsojana. Tapahtumien järjestämisessä on monella mahdollisuus osallistua ja onnistua. Yhdessä tekeminen on hauskaa! Luhran toiminta tarjoaa myös monia mahdollisuuksia toimia eri vapaaehtoistehtävissä.

SRL laskuttaa jäsenmaksut vuosittain alkuvuodesta. Maksun voi myös hoitaa sähköisesti Jäsenhuoneessa http://oma.ratsastus.fi/ , kysy tästä lisätietoja seuran jäsensihteeriltä.

Liity jäseneksi Luhtajoen ratsastajiin!

Lisätietoja jäsensihteeriltämme: Rita Kylli, rita.kylli@gmail.fi tai p. 040 822 4150

Ratsastusseuramme jäsenhinnat vuonna 2024

Jäsenmaksumme koostuu seuralle jäävästä osuudesta ja SRL:lle tilitettävästä osuudesta. Seuralle jäävä osuus vuonna 2024 on 12 € jäsenmaksuista. Kannatusjäsenmaksu jää kokonaisuudessaan seuran käytettäväksi, joten perheenjäsenet ovat erittäin tervetulleita kannatusjäseniksi!

Juniori 61 € Ratsastaja on juniori sen kalenterivuoden loppuun, jolloin hän täyttää 18 vuotta. Vuonna 2024 junioreita ovat vuonna 2006 ja sen jälkeen syntyneet.

Seniori 68 € Vuonna 2024 senioreita ovat kaikki vuonna 2005 ja sitä ennen syntyneet.

Perhejäsen Seniori 40 € Perhejäsen asuu samassa taloudessa ja osoitteessa kuin varsinainen jäsen. Perhejäsen ei saa Hippos-lehteä, kansallista kilpailulupaa eikä toimihenkilöoikeutta. Muut edut ovat samat kuin varsinaisella jäsenellä.

Perhejäsen Juniori 36,50 € Perhejäsen asuu samassa taloudessa ja osoitteessa kuin varsinainen jäsen. Perhejäsen ei saa Hippos-lehteä, kansallista kilpailulupaa eikä toimihenkilöoikeutta. Muut edut ovat samat kuin varsinaisella jäsenellä.

Kannatusjäsen 20 € Kannatusjäsen on oikeutettu seuran etuihin. Hän saa osallistua seuran tapahtumin, myös valmennuksiin, joissa etusija on kuitenkin varsinaisilla jäsenillä. Kannatusjäsen ei ole SRL:n jäsen, joten hän ei voi saada SRL:n jäsenetuja eikä kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeutta.

Seuran jäsenyyden voi antaa myös lahjaksi. Loistava tilaisuus kummeille ja mummeille!

Seuravaatteista T-paitaa voi ostaa suoraan seuran varastosta. Kysy asiasta hallituksen jäseniltä tai laita viestiä WhatsApp Rina Laanti p. 0400 131861

Luhran seuravaatetilaus

Hei seuralaiset, uudet ja vanhat. Seuravaatteet toimittaa meille Rehevo.  Rehevolta,  jokainen voi tilata seuratuotteet suoraan toimittajan nettisivuilta juuri silloin kuin se itselle parhaiten sopii.

Mallistossa on tuotteita, mm. erilaisia takkeja sekä toppaliivi. Tuotteita voidaan lisätä/poistaa kysynnän mukaan eli ehdotuksia voi laittaa vaikka seuran meiliin.

Tilaukset tilataan suoraan toimittajalle, maksu maksetaan heille ja tuotteet toimitetaan tilaajille postitse. Yli 100 euron tilaukset toimitetaan ilman toimitusmaksua, alle 100 euron tilauksiin tulee 4,90 euron postimaksu. Tilauksia voi tehdä ympäri vuoden. Sovituskappaleita pyrimme saamaan tallille keväisin ja syksyisin.

Huomioihan, että kaikki seuravaatteet ovat väriltään tummansinisiä valkoisella tekstillä.
Takkien/huppareiden selkään tulee teksti Luhtajoen Ratsastajat valkoisella. Myös LuhRan logo tulee tuotteisiin valkoisella.

Osaan tuotteista on mahdollista saada oma nimi brodeerattuna lisähintaan. Lisätietoja löydät tuotekohtaisesti.

Linkki toimittajan sivuille tilauksen tekemistä varten:

Rehevo

Seuralla on tallilla pieni varasto t-paitoja ja pipoja, sekä hellehattuja.  Niitä myydään kisoissa ja tapahtumissa. Sekä niitä voi aina kysellä Marilta tai Rinalta.
Lisätietoja seuravaatteiden tilaukseen liittyen voi kysellä tuttuun tapaan Rinalta, puh. 0400 131 861     (WA:lla tavoitat parhaiten).

Seuraa myös Luhran seuralaisille tarkoitettua WhatsApp -ryhmää, siellä tulee näistä aina välillä lisätietoa!